Monday, August 27, 2012

Orgasmin teeskentely


Lukijat kertovat

Maanantai 27.8.2012 klo 14.16
Pahimmillaan orgasmin teeskentelystä voi tulla tapa.

(COLOURBOX)
Pari- ja seksuaaliterapeutti Teija-Liisa Rannan mukaan siitä on haittaa, koska silloin tekee jotain, mikä ei ole totta.
- Äärimmillään se on sitä, että suostumme johonkin mitä emme rehellisesti halua, rikomme omat rajamme. Tähän voi liittyä ylikiltteyttä, oma seksuaalisuus laitetaan ikään kuin sivuun. Pahimmillaan se voi johtaa haluttomuuteen, Ranta kertoo.
Seksitutkija Osmo Kontulan mukaan syyt orgasmin teeskentelyyn ovat moninaiset. Kirjassaan Halu&intohimo hän mainitsee yleisimmiksi syiksi halun saada akti loppumaan sekä sen, että miehelle naisen laukeaminen oli niin tärkeää.
- Teeskentelyn katsottiin myös kiihottavan miestä, Kontula kertoo.
Miksi teeskentelen?
Pelkään, että mies jättäisi minut, jos saisi tietää, että minun on vaikea saada orgasmi. Teeskentelystä ei ole mielestäni mitään haittaa, kunhan en koskaan kerro totuutta. Mies saa hyvää seksiä, eikä hänen tarvitse nähdä vaivaa minun eteeni. Minun taas ei tarvitse stressata saamisesta ja on kiva tietää miehen pitävän seksistämme. Saan orgasmin itsetyydytyksellä hyvin helposti.
Hyvä suhde perustuu valkoisille valheille!
Aina ei voi orgasmia saada, ja miehelle tämä tuntuu olevan kauhean häiritsevää ja aiheuttaa itsetunto-ongelmia. Vähemmällä pääsee näin, vaikkakin seksistä nauttii ilman orgasmiakin täysin rinnoin.
tipsu
Olen näytellyt orgasmini aina ja kukaan ei ole koskaan epäillyt orgasmiani tai ei ainakaan ole näyttänyt epäilystään. Olen tehnyt sen ihan vaan partneria "miellyttääkseni".Kukaan ei ole vielä onnistunut saamaan minua laukeamaan, ei suuseksillä, käsin eikä yhdynnässä tai seksileluilla, eikä se haittaa, seksi on kivaa muutenkin. Orgasmin saan masturboidessani ja tämä riittää hyvin minulle.
N34
Joskus feikkaan. Mieheni ottaa asian raskaasti, jos en laukea, joten on pakko. En halua pahoittaa hänen mieltään. Useimmiten kuitenkin laukean oikeasti - onneksi.
kukka-maaria
Olen teeskennellyt orgasmit aina. Juttu alkoi niin, että nykyinen mieheni oli erittäin kokematon sängyssä, ja hänen tekemät jutut eivät tuntuneet yhtään hyvältä. En halunnut mainita asiasta, joten se tuntui alussa helpoimmalta, mutta kaduttaa nyt vuosien jälkeen. Mies jatkaa samaan malliin ja jos yritän odottaa oikeaa orgasmia sängyssä, ihmettelee, kuinka olen niin hidas. Se on kurja kierre, josta on vaikea päästä pois.
teeskentelijä
Alunperin ryhdyin teeskentelemään varmaan epävarmuuttani, koska halusin olla ns. hyvä pano. Jäi sitten homma vähän päälle. Mutta ei orgasmi ole minulle edes koskaan ollut "se juttu", vaan tärkeämpää on läheisyys ja seksistä nauttiminen. Orgasmin voi hoitaa sitten jälkeenpäin itsekseen.
Ikiteini

No comments: