Sunday, April 10, 2011

Pronominit wikisanakirjasta

heidän
heidät
heissä
heitä
hänen
hänessä
hänet
häntä
johon
johonkin
joiden
joidenkin
joihin
joihinkin
joiksi
joiksikin
joilla
joillain
joillakin
joille
joillekin
joilta
joiltain
joiltakin
joina
joinain
joinakin
joissa
joissain
joissakin
joista
joistain
joistakin
joita
joitain
joitakin
joitten
joittenkin
joksi
joksikin
joksikuksi
jolla
jollain
jollakin
jolle
jollekin
jollekulle
jolta
joltain
joltakin
jona
jonka
jonkin
jonkun
jossa
jossain
jossakin
josta
jostain
jostakin
jostakusta
jota
jotain
jotakin
jotakuta
jotka
jotkin
kelle
ketkä
ketä
kuna
meitä
meidän
meidät
meissä
mihinkään
miksi
miltä
minkä
minkään
minua
minulle
minun
minussa
minusta
minut
minä
missä
missään
mistään
mitkään
mitä
mitään
muista
muut
muuta
niiden
niihin
niille
niillä
niiltä
niin
niitten
niitä
noiden
noihin
noilla
noille
noilta
noin
noita
noitten
näiden
näihin
näille
näillä
näiltä
näin
näitten
näitä
sen
siihen
siinä
siitä
siksi
sille
sillä
siltä
sinua
sinun
sinussa
sinut
sinä
sitä
teidän
teidät
teissä
teitä
toiseksi
toiset
toista
tuohon
tuolla
tuolle
tuolta
tuon
tuota
tähän
tälle
tällä
tältä
tämän
tässä
tätä
eräs
he
hän
itse
itse
joka
jokin
joku
jompikumpi
kaikki
ken
ken
kuka
kuka
kukaan
kumpainen
kumpi
kumpikin
me
mikä
mikä
mikään
minä
molemmat
moni
muu
muuan
ne
nuo
nämä
paljo
se
sinä
te
Te
toinen
toisensa
tuo
tämä
usea
yksi

No comments: